woensdag 4 januari 2012

Alles voorbij. Het leven is ineens helemaal leeg. Geen vrouw, geen doel, geen bezigheid, geen zingeving ... Helemaal leeg. Raar idee. Raar gevoel. Raar besef.

Geen perspectief, geen hoop, geen verlangen, geen licht ... niet eens een tunnel. Toch een beetje oeps.

Helemaal terug op mezelf en de zorg voor twee honden.

Gaan zwerven?

Is dit dan de bodem?

In elk geval een alzijdige ontnuchtering.

Het einde van alle illusies.

Hier heb ik ruim vier jaar aan "gewerkt" en het niet doorgehad, absoluut nooit als mogelijklheid overwogen, totdat ik net wakker uit een droom het dubbeltje oorverdovend stil hoorde vallen in een haast perfecte leegte en het feit er lag.

Wat wordt me hier verteld, getoond, duidelijk gemaakt?

Welk besef timmert op mijn deur?

Een nieuw bestaan, ander leven?

Wat staat er te gebeuren?

Ik heb werkelijk geen idee.

Straks een waarlijk nieuwe dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten